קידום באינסטגרם - כיצד זה עובד ואיזו חברה מומלצת יש לקידום

קידום באינסטגרם

תוכן עניינים

זה לא סוד שאינסטגרם היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר. למעשה, יש לה יותר מ-700 מיליון משתמשים פעילים חודשיים ולמעלה מ-100 מיליון אנשים שמשתמשים באפליקציה מדי יום.

אינסטגרם מנסים כל הזמן למצוא דרכים חדשות לבלוט בים המשתמשים.

הנה כמה טיפים כיצד תוכל להפוך את התוכן שלך באינסטגרם למעניין יותר:

  1. שתף את סיפור חייך האישי באמצעות תמונות וסרטונים.

  2. פרסם תוכן שיהיה רלוונטי לתחומי העניין וסגנון החיים של העוקבים שלך.

  3. השתמש בהאשטאגים שיעזרו לך להגיע לקהלים חדשים.

  4. נסה לקיים לוח זמנים עקבי של פרסום כדי שאנשים ידעו מתי לצפות לתוכן חדש ממך.

  5. צור תוכן עם פורמטים שונים כמו תמונות, סרטונים או GIF

  6. נסה בכל הכוח שלך למשוך אנשים אחרים לשיחה - צלם תמונה או Snaps של חיית המחמד שלך אוכל ארוחת בוקר, משחק בחוץ עם החברים שלי וכו’.

איך למצוא חברה מובילה לקידום באינסטגרם ?

קידום באינסטגרם הוא דרך מצוינת להוציא את העסק שלך החוצה. אבל אתה צריך למצוא את החברה המתאימה שתעזור לך לעשות את זה. ישנן חברות רבות המציעות שירותים אלו, אך לא כולן שוות את הזמן והכסף שלך.

הצעד הראשון למציאת חברה מובילה לקידום באינסטגרם הוא לברר איזה סוג של מוצר או שירות אתה הולך לקדם. אתה צריך גם להחליט איזה סוג של תוכן אתה רוצה בחשבונך. לדוגמה, אם אתה מסעדה אז אולי תרצה לפרסם תמונות של האוכל והאווירה.

לאחר שתחליטו על כך, תוכלו להשתמש בכלי מדיה חברתית כמו Hootsuite או Buffer כדי לתזמן את הפוסטים שלכם מראש. זה יעזור בקידום חשבונך בזמנים ובימים שונים. לטווח הגעה מירבי.

השלב השני למציאת חברת קידום מובילה באינסטגרם הוא לברר איזה סוג מוצר או שירות אתם הולכים לקדם. אתה גם צריך להחליט איזה סוג של תוכן אתה רוצה בחשבונך. לדוגמה, אם אתה מסעדה אז אולי תרצה לפרסם תמונות של האוכל והאווירה. לאחר שהחלטת על זה, אתה יכול להשתמש בכלי מדיה חברתית כמו Hootsuite או Buffer כדי לתזמן את הפוסטים שלך מראש. זה יעזור לקדם את חשבונך בזמנים ובימים שונים.

מחפשים חברה מומלצת שתקדם לכם את פרופיל האינסטגרם לשמיים? היכנסו https://getboost.co.il/

מה אני צריך לחפש בחברה שתקדם לי את האינסטגרם

  1. הדבר הראשון שאתה צריך לחפש בחברה הוא הניסיון. חשוב שתהיו בטוחים שהחברה תוכל לעזור לכם להשיג את המטרות שלכם. לחברה טובה תהיה ניסיון כיצד לקדם פוסטים באינסטגרם וכיצד להשיג מעורבות בעמוד שלך.

  2. דבר נוסף שצריך לבדוק כשמוצאים חברה הוא המחיר. אתה רוצה לוודא שאתה מקבל שירות שמתאים לתקציב שלך. אתה גם רוצה לוודא שהמחיר כולל את כל התכונות והשירותים, כך שלא יהיו עמלות או חיובים נסתרים בהמשך הדרך.

  3. הדבר השלישי שאתה צריך לחפש בחברה הוא אם הם מציעים ערבויות או החזרים על השירות שלהם, למקרה שזה לא יעבוד כמתוכנן. בדרך זו, אם משהו משתבש, אתה תוכל לקבל את כספך בחזרה.

  4. הדבר החשוב ביותר שיש לחפש כשמחליטים על חברה הוא הניסיון ועד כמה הם יכולים לעזור לך להשיג את המטרות שלך. חלק מהחברות מציעות ערבויות או החזרים למקרה שהשירות לא יעבוד כמתוכנן. חברות מסוימות מציעות ניסיון כיצד לקדם פוסטים באינסטגרם וכיצד להשיג מעורבות בעמוד שלך. יש לבחון את המחיר לפני שבוחרים חברה.

המדריך המלא לקידום חשבון אינסטגרם עסקי ויצירת אסטרטגיה מנצחת

המאמר הבא יעזור לכם להבין כיצד לקדם חשבון אינסטגרם עסקי וליצור אסטרטגיה מנצחת.

קידום ושיווק באינסטגרם זה לא כל כך קשה כמו שזה נראה. ישנן דרכים רבות לעשות זאת, אך נתמקד באפקטיביות ביותר במאמר זה.

  1. צור תוכן מרתק: הצעד הראשון בקידום חשבון האינסטגרם העסקי שלך הוא יצירת תוכן מרתק עבור העוקבים שלך. זה אומר שעליך לפרסם תמונות וסרטונים איכותיים על בסיס קבוע אם אתה רוצה שישימו לב לאנשים שעדיין לא עוקבים אחריך. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות תמונות וסרטונים איכותיים שנוצרו באמצעות אפליקציות לנייד או מצלמות באיכות גבוהה.

  2. השתמש בהאזנה: התגים חשובים מאוד כשמדובר בקידום חשבון . עליך להיות מסוגל להשתמש במילות מפתח וביטויי מפתח עבור חשבונך על ידי תיוג התוכן שלך בתגים הרלוונטיים הללו.

  3. פרסם באופן עקבי: אתה צריך לוודא שאתה מפרסם באופן קבוע אם אתה רוצה לבנות עוקבים באינסטגרם. אם אתה רוצה שאנשים ישימו לב, הדרך הטובה ביותר היא לתזמן פוסטים באופן עקבי כך שיהיו יותר איכותיים

  4. היה אישי!: בעת קידום חשבונך, חשוב לוודא שהתוכן שלך הוא אישי. אמורים להיות לך הרבה תמונות וסרטונים שלך ושל חברים קשורים אחרים בצוות בעבודה או מראים את התחביבים שלהם.

  5. השתמש בסטורי של האינסטגרם: סטורי באינסטגרם הם דרך מצוינת ליצור אינטראקציה עם עוקבים ולהראות להם מה לעשות הַבָּא.

  6. צור קשר עם עוקבים: כשאנשים עוקבים אחריך, הם עושים זאת כי הם רוצים ליצור איתך אינטראקציה. הם מוכנים לעסוק בתוכן שלך וישתפו אותו אם הוא מעניין או שימושי.

  7. השתמש באפליקציות שיווק באינסטגרם: אינסטגרם יצרה שורה של כלים חדשים למשווקים - כמו היכולת לתזמן פוסטים - אבל עדיין יש מספר אפליקציות חינמיות בשוק שיכולות לעזור לך להגדיל את העוקבים שלך.

כיצד אנשים משתמשים באינסטגרם כיום וכיצד העסק שלך יכול להפיק תועלת

כיום, אינסטגרם היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר עם למעלה מ-700 מיליון משתמשים פעילים חודשיים. זוהי גם אחת מפלטפורמות המדיה החברתית המובילות לקניות מקוונות.

לפלטפורמה מספר תכונות שהופכות אותה לכלי שיווקי אידיאלי לעסקים. ישנם יתרונות רבים לשימוש באינסטגרם ככלי שיווק וקידום, כולל:

  • אפשרות למקד לקהלים ספציפיים לפי מיקום או תחומי עניין

  • שיעור מעורבות גבוה יותר מפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית

  • יכולת להשתמש בהאשטאגים ותגיות גיאוגרפיות להגברת הנראות

  • יצירת תוכן ויזואלי שניתן להשתמש בו בקמפיינים שיווקיים אחרים או בערוצי מדיה חברתית אחרים

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית שיש לה מספר רב של משתמשים פעילים. יש לו למעלה ממיליארד משתמשים פעילים חודשיים. אנשים משתמשים באינסטגרם כדי לשתף את התמונות והסרטונים שלהם עם העוקבים שלהם. הדרך שבה אנשים משתמשים באינסטגרם היום שונה מאוד מהאופן שבו השתמשו בה בעבר.

כשאינסטגרם הושקה לראשונה, זו הייתה אפליקציה שבה אנשים היו משתפים את התמונות שלהם עם חברים ובני משפחה, אבל עכשיו היא יותר פלטפורמת רשת עסקית שבה אנשים משתפים תוכן הקשור לעסקים או למוצרים שהם מוכרים.

להלן כמה דרכים שבהן העסק שלך יכול להפיק תועלת משימוש באינסטגרם:

  • תוכל להגביר את המודעות למותג על ידי פרסום תמונות וסרטונים בחשבון החברה שלך, מה שיאפשר לך להגיע לקהל רחב יותר.

  • אתה יכול לפרסם תמונות של המוצרים שלך על מנת לייצר עניין ולעודד רכישה.

  • תוכל להציע תמריץ על ידי פרסום תמונות של הלקוחות שלך שהשלימו רכישה. זה גם עוזר לבנות מערכות יחסים בין חברות ללקוחות.

  • אתה יכול למצוא עובדים חדשים דרך אינסטגרם, אנשים שמתלהבים מאותם דברים שאתה מתלהב מהם, מה שיאפשר לעסק שלך לצמוח אפילו יותר מהר מאשר לפני.

  • תוכל להגביר את המודעות למותג על ידי פרסום תמונות וסרטונים בחשבון החברה שלך, מה שיאפשר לך להגיע לקהל רחב יותר.

5 דרכים להגביר את המעורבות באינסטגרם ב-2022

שיווק באינסטגרם הוא דבר מסובך. אתה צריך לדעת מה אתה עושה ולהיות עם האסטרטגיה הנכונה. התוכן שאתה מפרסם צריך להיות רלוונטי, משכנע וניתן לשיתוף.

להלן כמה דרכים להגביר את המעורבות שלך באינסטגרם ב-2022:

  1. פרסם לפחות 3 פעמים ביום.

  2. השתמש בהאשטאגים רלוונטיים שהם מגמתיים או קשורים לענף או לנישה שלך.

  3. צור קשר עם משתמשים אחרים על ידי אהבת הפוסטים שלהם והערה עליהם מדי פעם.

  4. צור האשטאג ממותג עבור החברה שלך - זה יאפשר לך לעקוב אחר התדירות שבה נעשה בו שימוש וכמה אנשים עוסקים בו.

  5. השתמש בכוחם של משפיענים - שתף פעולה עם משפיענים שיש להם קהל דומה לשלך!

מה שאתה צריך לדעת על Hashtags (האשטאגים) בשנת 2022

האשטגים הם דרך מצוינת להתחבר לאנשים שמתעניינים במה שאתה מפרסם. הם גם דרך מצוינת לגרום למספר גדול יותר של אנשים לראות את התוכן שלך.

האשטגים הם כלי חיוני לכל מי שמחפש לקדם את העסק שלו במדיה החברתית. הם עוזרים לך להתחבר לאנשים אחרים שחולקים את תחומי העניין שלך והם מקלים על אחרים למצוא את התוכן שלך.

האשטגים הן אחת הדרכים הטובות ביותר לקדם את המותג והקמפיין השיווקי שלך. הם עוזרים לך לשים לב לאנשים שאולי לא ראו את הפוסט שלך אחרת. אבל איך יודעים אילו האשטאגים הם הטובים ביותר לשיווק?

יש כמה דברים שכדאי לזכור בבחירת האשטאגים לפוסטים שלך. כדאי להתמקד ביצירת תוכן טוב ואז למצוא את ההאשטאג המתאים לקדם אותו. אין טעם להשתמש בהאשטאג שלא קשור למה שהפוסט שלך עוסק בו או להתאמץ יותר מדי עם האשטאג לא רלוונטי.

תפריט נגישות אתר