משכפלים מפתח במרכז וכל המידע על שכפול מפתחות

שלט למחסום

תוכן עניינים

שלט אלחוטי למחסום חשמלי הוא מכשיר שעוזר לכם לפתוח ולסגור את המחסום מרחוק. ניתן להשתמש בו כדי לפתוח ולסגור שערים, מחסומים ופתחים אחרים.

חלק מהשימושים הנפוצים ביותר של שלט אלחוטי עבור מחסום חשמלי הם:

  • פתיחה או סגירה של שערים, מחסומים או פתחים אחרים.
  • שליטה בגישה לחניונים, מחסנים או אזורים אחרים שבהם כלי רכב נכנסים ויוצאים.
  • שליטה בגישה לנכסי מגורים פרטיים כמו חצרות או בריכות.

כיצד פועל שלט רחוק אלחוטי עם מחסום חשמלי?

שלט אלחוטי עם מחסום חשמלי הוא מכשיר שתפקידו לשלוט בזרם החשמלי. הוא מורכב ממעגל אלקטרוני, סוללה וחוט חשמלי.

על מנת לפעול, המכשיר צריך להיות מחובר לחשמל. הסוללה תשלח כוח למעגל אשר לאחר מכן ישדר אותו דרך החוט. ניתן להגדיר את הזרם באמצעות השלט הרחוק וניתן לכבות אותו על ידי לחיצה על כפתור בשלט הרחוק או כיבוי מקור החשמל שלו.

אם יש אתם גרים במחוז השרון, תוכלו ליצור שלט למחסום בכפר סבא.

משכפלים מפתח במרכז - היכן משכפלים מפתחות במרכז הארץ

יש המון מקומות שניתן לעשות שכפול מפתחות, אבל מכיוון שרוב העסקים הם במרכז והם יותר נגישים עבורכם אז יש מקומות שנותנים את השירות אשר משכפלים מפתח במרכז.

כיצד תדעו לבחור את השלט הרחוק האלחוטי הטוב ביותר עבורכם?

שלטים רחוקים הם דרך מצוינת לשלוט בפתיחת השער שלכם מבלי שתצטרכו לצאת החוצה ולפתוח את השער בעצמכם. הם הפתרון המושלם עבור אנשים שגרים באזור עם חורפים קשים או שבו קשה לגשת לפותח השער.

ישנם סוגים רבים ושונים של שלט רחוק זמינים, כך שיכול להיות קשה לבחור איזה מהם הכי מתאים לכם.

אתם צריכים לשקול באיזו תדירות אתם צריכים גישה לשער שלכם, ואם יש לכם דרישות מיוחדות (למשל, אם אתם גרים באזור עם חורפים קשים).

הסוג הפופולרי ביותר של שלט רחוק הוא שלט אלחוטי, המשתמש בגלי רדיו או אותות אינפרא אדום כדי לתקשר עם פותחן השער.

מהם היתרונות של התקנת שלט אלחוטי למחסום חשמלי?

התקנת מכשיר זה תאפשר למפעיל השער לפתוח ולסגור את השער מבלי להיות נוכח פיזית בשער.

היתרונות בהתקנת שלט אלחוטי על מחסום חשמלי הם בכך שהוא יאפשר אבטחה רבה יותר, שכן יתאפשר לבעל הנכס לפתוח ולסגור מרחוק את השער שלו מכל מקום. הוא גם מספק קלות בפתיחה ובסגירה, מכיוון שאינו מצריך מגע פיזי עם המחסום.

מהו מפתח כפול?

מפתח כפול הוא מפתח שיש לו שני חלקים. חלק אחד עבור המכונית והחלק השני עבור הבית. אם אתם מאבדים את המפתחות שלכם, אתם יכולים לאסוף את המפתחות ממקום ששמתם אותו בבית או במשרד שימו לב לביטוחים, לא להשאיר מפתח ברכב בשום מקרה.

מפתח לרכב חשוב מאוד מכיוון שהוא מאפשר לכם לפתוח ולהתניע את הרכב שלכם.

אובדן מפתחות לרכב יכול להיות מאוד מלחיץ כי זה אומר שתצטרכו לקרוא למנעולן או להחליף את כל מערכת ההצתה כדי לחזור שוב לכביש. מפתח כפול הוא דרך למנוע את זה מלהתרחש כי אם אתם מאבדים אחד מהם, אז כל מה שאתם צריכים זה ליצור עוד אחד.

כיצד לשכפל מפתח למקרי חירום

במצב חירום, אנשים צריכים להיות מסוגלים לגשת לבתיהם בהקדם האפשרי. שכפול מפתח חירום הוא תהליך של יצירת עותק של מפתח במקרה של חירום.

ישנן סיבות רבות מדוע מישהו צריך לשכפל את המפתחות שלו, אבל הנפוצה ביותר היא למקרי חירום. למשל, אם בן משפחה חולה וזקוק לעזרה בכניסה לבית או אם מישהו איבד את המפתחות שלו וצריך להיכנס מיד.

שכפול מפתח חירום יכול להתבצע על ידי פנייה למנעולן או לחנות לחומרי בניין המקומית, אך ניתן לעשות זאת גם בבית עם הציוד המתאים.

תוכלו תמיד לפנות ישירות לחברות שעיסוקם משכפלים מפתח במרכז, כמו חברת DIGO.

תפריט נגישות אתר