היכרות בניית חנויות אינטרנטיות עם שופיפיי Shopify

בניית חנויות אינטרנטיות עם שופיפיי
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on twitter

תוכן עניינים

מהי פלטפורמת מסחר אלקטרוני?

פלטפורמות מסחר אלקטרוני הן תוכנות שעוזרות לחנויות מקוונות לנהל את העסק שלהן. פלטפורמות אלו ידועות גם בתור תוכנות מסחר אלקטרוני והן מאפשרות לסוחרים למכור את המוצרים או השירותים שלהם באינטרנט.

לפלטפורמות אלו יש סוגים רבים ושונים של תכונות שניתן להתאים אישית, בהתאם לצרכים של בעל החנות. חלק מהתכונות הללו כוללות: עגלת קניות מובנית, מערכת ניהול הזמנות, מערכת ניהול מלאי, שער תשלום וכו'.

פלטפורמת מסחר אלקטרוני היא אפליקציית תוכנה המספקת את הפונקציונליות הדרושה לבנייה וניהול של חנות מקוונת.

להלן פלטפורמות המסחר האלקטרוני הפופולריות ביותר: Shopify, WooCommerce, Magento.

מהם היתרונות של שופיפיי Shopify?

שופיפיי היא פלטפורמת מסחר אלקטרוני מבוססת אינטרנט המספקת את כל הכלים הדרושים ליצירת חנות מקוונת. עם Shopify, אתה יכול להתחיל למכור את המוצרים שלך ללא כל ידע טכני, כישורי קידוד או ניסיון בעיצוב.

שופיפיי הוא פתרון מסחר אלקטרוני איכותי ופופולרי לעסקים קטנים המעוניינים להתחיל למכור את המוצרים שלהם באינטרנט. יש לו מגוון רחב של תכונות הן לבעלי החנויות והן לקונים.

שופיפיי היא אוסף כלים המספק את כל מה שאתה צריך כדי להתחיל ולנהל חנות מקוונת.

שופיפיי נותנת לך את ההזדמנות ליצור חנות משלך ולמכור מוצרים או שירותים. זו פלטפורמה שמאפשרת לבנות חנות מקוונת ללא כל ידע טכני. Shopify גם קלה לשימוש, מה שאומר שהיא יכולה לשמש כל אחד ממפתחי אתרים, מעצבים, משווקים ויזמים.

Shopify היא אחת מפלטפורמות המסחר האלקטרוני הפופולריות ביותר באינטרנט עם למעלה מ-500,000 סוחרים ברחבי העולם. יש לו מגוון רחב של תכונות הן לסוחרים והן ללקוחות כגון: יצירת אתר לחנות שלכם, ניהול מוצרים ומלאי, קבלת תשלומים בכרטיס אשראי ועוד.

הגדרת החנות שלך ב-שופיפיי Shopify

בניית אתר לחנות אינה משימה קלה. ישנן החלטות רבות שצריכות להתקבל לפני שתוכל להתחיל את שלב הייצור של החנות שלך. מאמר זה ידון בדברים השונים שעליך לקחת בחשבון בעת בניית חנות מקוונת.

ישנם היבטים רבים שיש לקחת בחשבון בעת הקמת חנות ב-Shopify, כגון רישום שם דומיין, אירוח ושערי תשלום. מאמר זה יבדוק כמה מהיבטים אלה וכיצד הם משפיעים על העסק שלך.

בחלק זה נסקור כיצד להגדיר את החנות שלך ב-Shopify.

  1. הצעד הראשון הוא להירשם לשירות. לשם כך תזדקק לחשבון דואר אלקטרוני וכרטיס אשראי.
  2. השלב השני הוא ליצור את החנות שלך ולתת לה שם.
  3. השלב השלישי הוא למצוא נושא שאתה אוהב ולהתאים אותו עם הלוגו שלך, הצבעים וכו'.
  4. השלב הרביעי הוא לבחור את שער התשלום שלך שיכול להיות PayPal או Stripe.
  5. השלב החמישי הוא הגדרת פרטי המשלוח והמסים שלך.
  6. והשלב השישי והאחרון הוא העלאת מוצרים מרשימת המוצרים באתר שלהם או העלאת קובץ CSV שיצרת בעצמך עם כל פרטי המוצר עבור כל פריט בו כולל מחיר, תיאור ועוד!

בניית דף פרטי המוצר הראשון שלך - היסודות

דף פרטי המוצר הוא העמוד החשוב ביותר בחנות שלך. זה הדף שאתה בונה ראשון והוא זה שיגרום או ישבור את שיעורי ההמרה שלך.

חלק זה יכסה את היסודות של בניית דף פרטי מוצר, כולל:

  • מה צריך לכלול בדף פרטי המוצר?
  • מה יש להחריג מדף פרטי המוצר?
  • החשיבות של תמונות באיכות גבוהה בדפי מוצרים.
  • כיצד ליצור כותרת אפקטיבית למוצרים שלך.
  • ולבסוף, נדון כיצד ליצור תיאור יעיל עבור המוצרים שלך.

הוספה וניהול של קטגוריות בחנות שלך

חלק זה יציג בפניכם את היסודות כיצד להוסיף ולנהל קטגוריות בחנות שלכם.

הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לעבור ללשונית קטגוריות בצד שמאל של המסך. תראה רשימה של כל הקטגוריות בחנות שלך. כדי להוסיף קטגוריה חדשה, לחץ על הוסף קטגוריה בפינה השמאלית העליונה של המסך והזן שם עבור הקטגוריה שלך. לאחר שהוספתם קטגוריה חדשה, היא תופיע בתחתית רשימה זו ותוכלו להעביר אותה למעלה על ידי לחיצה על העבר למעלה רמה אחת בכל פעם עד שתגיע למקום בו תרצה.

כדי לערוך קטגוריה קיימת או ליצור קטגוריות משנה, לחץ על ערוך תחת הקטגוריה הספציפית הזו ובצע את השינויים הרצויים.