מה הם נכסים דיגיטליים מניבים ובאיזה כלי אפשר ליצור אותם

נכסים דיגיטליים מניבים

תוכן עניינים

מהו נכס דיגיטלי ולמה זה משנה?

נכסים דיגיטליים הם עמוד השדרה של אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלך. הם התמונות, הסרטונים וקובצי האודיו שבהם אתה משתמש כדי לספר את הסיפור שלך.

נכס דיגיטלי הוא כל סוג של קובץ שניתן להשתמש בו למטרות שיווקיות. לדוגמה, תמונה, סרטון או קובץ שמע. ניתן להשתמש בנכסים דיגיטליים במדיה חברתית או בקמפיינים בדוא"ל לקידום מוצר או שירות.

ישנם שני סוגים של נכסים דיגיטליים: תוכן וקידום מכירות. התוכן משמש כדי לספר את הסיפור של החברה ולקדם מוצרים ושירותים - זה מה שאנשים רואים כשהם מבקרים באתר או פותחים מייל מהחברה. נכסי קידום מכירות משותפים בערוצי מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, פינטרסט וכו', כדי לקדם מוצר או שירות

נכס דיגיטלי הוא נכס בלתי מוחשי המאוחסן באופן אלקטרוני. זה יכול להיות מסמך טקסט, תמונה, וידאו או קובץ שמע. נכסים דיגיטליים חשובים מסיבות רבות. הם יכולים לספק דרך להרוויח כסף והם יכולים לספק דרך לאחסן את הנתונים החשובים שלך כאשר אתה צריך אותם בעתיד.

נכסים דיגיטליים מניבים ידועים גם בשם קניין רוחני (IP). כתובות IP הן יקרות ערך מכיוון שניתן למכור אותן באינטרנט וכן בפלטפורמות פיזיות כמו אמזון

נכס דיגיטלי הוא פריט תוכן המשמש בקמפיין או אסטרטגיה שיווקית דיגיטלית. נכסים דיגיטליים יכולים להיות כל דבר, מדפי אינטרנט, תמונות, סרטונים ופוסטים בבלוג ועד אינפוגרפיקה ופרסומות. נכסים דיגיטליים משמשים לעתים קרובות כדי לסייע בקידום מוצר או שירות באמצעות ערוצי מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם או באמצעות קמפיינים שיווקיים בדוא"ל.

ניתן לחלק את תהליך יצירת הנכס הדיגיטלי ל-4 שלבים:

  1. תכנון: מה אתה רוצה לומר?
  2. כתיבה: מי הקהל שלך?
  3. עיצוב: איך יראה המסר שלך?
  4. פרסום: איך תשתפו אותו את המסר שלכם לקהל היעד?

כלי התוכנה הטובים ביותר לניהול נכסים דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים

התוכנה הטובה ביותר לניהול נכסים דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים היא זו הקלה לשימוש, משתלבת עם מערכות אחרות ובעלת התכונות הנכונות.

על מנת לקבוע איזו תוכנה לניהול נכסים דיגיטליים היא הטובה ביותר עבורכם, תחילה עליכם לזהות מה אתם צריכים. אם אתה מחפש מערכת שתוכל לנהל את הנכסים הדיגיטליים שלך בצורה שתאפשר למצוא אותם בקלות ולגשת אליהם בעת הצורך, אז חשוב שלתוכנה שבחרת תהיה פונקציית חיפוש חזקה.

אם אתה מחפש משהו עם תכונות מתקדמות יותר כמו כלי ניתוח או שיתוף פעולה, אז חשוב שהתוכנה שבחרת תשתלב עם מערכות אחרות ותוכל לספק את התכונות הללו.

Yield Digital Asset הוא הכלי הטוב ביותר לניהול נכסים דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים מכיוון שהוא מספק פלטפורמה שעוזרת להם לארגן את כל הנכסים הדיגיטליים שלהם במקום אחד. זה גם מגיע עם תכונות שמקלות למצוא, לשתף ולשתף פעולה בנכסים אלה.

הרעיון מאחורי Yield Digital Asset הוא לספק דרך קלה לעסקים קטנים ובינוניים לנהל את התוכן הדיגיטלי שלהם ולהפיק ממנו את המרב. המשמעות היא שהם לא צריכים להשקיע זמן בחיפוש אחר תוכן או בניהול קבצים בודדים יותר.

כיצד לבחור את הכלי הטוב ביותר עבור הצרכים שלך?

המסקנה של המאמר היא לוודא שלכלי שתבחרו יש ממשק משתמש טוב, ממשק אינטואיטיבי ותמיכת לקוחות טובה.

נכסים דיגיטליים הם סוג של תוכן שנוצר במטרה להגביר את המודעות למותג ולהניע מכירות. הם יכולים להיות בפורמטים שונים כמו אינפוגרפיקה, סרטונים, פודקאסטים או מצגות.

ישנם כלים רבים זמינים בשוק שעוזרים לך ליצור נכסים דיגיטליים. כדי לבחור את הכלי הטוב ביותר עבור הצרכים שלך, עליך לענות על 3 השאלות הבאות:

  1. מה התקציב שלך?
  2. כמה זמן יש לך?
  3. מה המטרה של הנכס הדיגיטלי שלך?

תפריט נגישות אתר