שוק מהדרין: סופרמרקט חרדי

Post Bg Default

תוכן עניינים

 

שוק מהדרין היא רשת סופרמרקטים הפונה לציבור החרדי והדתי ומציעה מוצרים כשרים למהדרין. הרשת הוקמה על ידי חברת יינות ביתן, ומאז היא מונה ארבעה סניפים: בית שמש, ירושלים, פתח תקווה ומודיעין עילית. בנוסף, לשוק מהדרין יש אתר אונליין המאפשר רכישה מהירה של מוצרים, כולל משלוחים מהיום להיום.

 

שוק מהדרין - הסניפים

ארבעת הסניפים של שוק מהדרין ממוקמים באזורים חרדיים ברחבי הארץ. הסניף הגדול ביותר נמצא בבית שמש, ומציע מגוון רחב של מוצרים. הסניפים האחרים ממוקמים בירושלים, פתח תקווה ומודיעין עילית, ומציעים גם הם מגוון מוצרים רחב.

 

אתר אונליין

אתר שוק מהדרין מאפשר ללקוחות להזמין מוצרים מהבית, ולקבל אותם במשלוח מהיום להיום. האתר מציע מגוון רחב של מוצרים, כולל בשר, פירות וירקות, חומרי ניקוי, חלב וביצים, דגנים, משקאות, פארם, תינוקות ועוד...

האתר מציע משלוחים מהירים מהיום להיום ובכך מאפשר ללקוחות להזמין בצורה מהירה מבלי לצאת מהבית. 

 

 

שוק מהדרין

 

טיב המוצרים והאיכות שלהם

שוק מהדרין מקפידים על סטנדרטים גבוהים של טיב המוצרים. כל המוצרים המוצעים ברשת כשרים למהדרין, ומגיעים ממגוון רחב של ספקים מובילים. הרשת דואגת לכך שהמוצרים יהיו טריים, איכותיים ובמחיר אטרקטיבי.

 

סיכום

שוק מהדרין היא רשת סופרמרקטים המציעה מגוון רחב של מוצרים כשרים למהדרין, במחירים אטרקטיביים ובסטנדרטים גבוהים של טיב המוצרים. הרשת מקפידה על יצירת חווית קניה נעימה ונוחה.

 

תפריט נגישות אתר