עיצוב אתרים - כיצד לעצב את האתר שלך ועם אילו כלים?

עיצובים בדיגיטל

תוכן עניינים

מהו עיצוב אתרים ובאיזה כלים אפשר לעצב אתר?

עיצוב אתרים הוא תהליך של שיפור ואופטימיזציה של התוכן, המראה והתפקוד של האתר כדי להפוך אותו לידידותי יותר למשתמש. זה כולל עיצוב פריסה, בחירת סכמת צבעים, בחירת גופנים (גופן), עיצוב לוגו (לוגוטיפוס), בחירת תמונה (גרפית), גרפיקת אינטרנט (אייקון) ונכסים דיגיטליים אחרים הדרושים לאתר.

עיצוב אתרים התפתח במהלך השנים בתגובה לטכנולוגיות שונות. כניסת טכנולוגיות Web 2.0 שינתה את אופן עיצוב האסתטיקה באתרי אינטרנט. כיום למעצבים עומדים לרשותם יותר כלים מאשר שפות קידוד HTML ו-CSS כמו Adobe Photoshop או אפליקציית Sketch לעיצוב גרפי או Adobe Illustrator לגרפיקה וקטורית.

סוגים שונים של עיצוב אתרים

עיצוב אתרים הוא תהליך של עיצוב אתר אינטרנט.

המטרה של עיצוב אתרים היא לוודא שהאתר קל לשימוש ובעל פריסה מקצועית למראה.

עיצוב אתרים הוא תהליך של עיצוב אתר אינטרנט. הוא כולל את הפריסה, הצבעים, הגופנים, הגרפיקה והתוכן של האתר. עיצוב אתרים נקרא גם "עיצוב דפי אינטרנט" או "גרפיקת אינטרנט".

ישנם שלושה סוגים של עיצובי אתרים:

  1. HTML - Hypertext Markup Language
  2. CSS - גיליונות סגנונות מדורגים
  3. JavaScript.

אלמנטים של עיצוב אתרים המשפיעים על שיעורי המרה

עיצוב האתר הוא אחד הגורמים החשובים ביותר המשפיעים על אחוזי ההמרה. העיצוב יכול להיות כל דבר, החל מערכת הצבעים ועד הפריסה, וכל מה שביניהם. אלמנטים של עיצוב אתרים המשפיעים על שיעורי ההמרה נדונים להלן.

סכמת צבעים: לערכת הצבעים של אתר אינטרנט יש תפקיד חשוב באיך המבקרים מרגישים לגביו, וכתוצאה מכך איך הם מתנהגים בו. אתר אינטרנט עם הרבה צבעים ותמונות עזים ייתפס כיפי וצעיר, בעוד שצבע כהה ייתפס כמקצועי או רציני. לצבעים יש גם השפעות שונות על מצבי הרוח של אנשים; לדוגמה, אומרים שאדום מעורר תוקפנות או כעס, בעוד שכחול אמרו להרגיע אנשים.

כיצד ליצור עיצוב דף נחיתה מוצלח שממיר מבקרים ללקוחות

דף נחיתה הוא דף אינטרנט שנועד למשוך מבקרים לאתר. בדרך כלל יש לו מסר ברור וברור, ובדרך כלל יש מעט הסחות דעת בדף.

דפי נחיתה משמשים לעתים קרובות בקמפיינים שיווקיים מקוונים כדי ללכוד לידים למכירות או להצעות אחרות. לדף נחיתה יהיה בדרך כלל יעד המרה אחד בלבד, כמו איסוף כתובות מייל או הרשמה לניוזלטר.

להלן מספר טיפים לעיצוב דף נחיתה יעיל:

  • שמור על עיצוב פשוט עם הסחות דעת מינימליות.
  • השתמש במילים וביטויים משכנעים.
  • הציעו משהו בעל ערך בתמורה לפרטי התקשרות.

מבנה האתר - איזה מהם מתאים לך?

עיצוב אתרים הוא תהליך מורכב. אתה צריך לקחת בחשבון את הקהל, התוכן והשימושיות של האתר שלך. עיצוב אתר יכול להיות קשה מכיוון שיש הרבה גורמים שצריך לקחת בחשבון.

ישנם שלושה סוגים עיקריים של מבנה אתרים:

  • אנכי: זוהי פריסת עמודה אחת עם כל התוכן בעמוד אחד.
  • אופקית: זוהי פריסה מרובת עמודות שבה תוכן ממוקם במספר דפים.
  • היברידי: זהו שילוב של פריסות אנכיות ואופקיות כאחד.

איזה סוג של תוכן האתר שלך צריך לכלול?

עיצוב אתרים הוא תהליך של עיצוב אתרים, דפי אינטרנט ותוכן דיגיטלי אחר. זה כרוך בשימוש בכלים שונים ליצירת עיצוב חזותי, או פריסה, עבור דפי אינטרנט.

הצעד הראשון בעיצוב אתרים הוא לזהות את מטרת האתר שלך וקהל היעד. ברגע שאתה יודע למי אתה מנסה להגיע עם האתר שלך, תוכל לבחור את סוג התוכן המתאים שהכי מושך אותם.

השלב הבא בעיצוב אתרים הוא לבחור תבנית או פריסה לאתר שלך. ישנן תבניות רבות בחינם הזמינות באינטרנט שניתן להתאים אישית לפי הצרכים שלך. כדאי גם לשקול לשכור מעצב מקצועי אם אתה צריך משהו מורכב יותר ממה שזמין באינטרנט.

תפריט נגישות אתר