כיצד לבצע ניקוי ספות עור

כיצד לנקות ספות עור

תוכן עניינים

ספת עור היא פריט ריהוט המורכב מעור, ספות עור עשויות להיות נוחות, עמידות ואסתטיות, ניקוי ספות עור יכול להיעשות באמצעות חומרי ניקוי מיוחדים וגם באמצעות חומרים טבעיים.

אז מה בעצם צריך כדי לבצע ניקוי ספות עור?

ניקוי המשטח - לניקוי כללי של המשטח, ניתן להשתמש במטלית לחה או בספוג לניקוי. עליכם להימנע משימוש בכימיקלים קשים כמו אקונומיקה או אמוניה על ספות העור שלכם מכיוון שהם עלולים לפגוע בחומר. אם תרצו לנקות כתמים ממשטח הספה שלכם, תוכלו להשתמש במברשת שיניים ובחומר ניקוי לכל מטרה כמו מים וסבון כלים.

ניקוי הזרועות - כדי לנקות את משענות הספה שלכם, עליכם להסיר אותן מהספה במידת האפשר לפני ניקוי במים וסבון. יש אנשים שמעדיפים להשתמש בשואב אבק על משענות היד שלהם מכיוון שהוא מסיר חלקיקי אבק שעלולים להצטבר שם עם הזמן.

הדרך הטובה ביותר לנקות את ספת העור שלכם ללא שימוש כימי 

ישנן דרכים לבצע ניקוי ספות עור. אתם יכולים להשתמש בשואב אבק, מגב או מטלית רטובה. אבל הדרך הטובה ביותר לנקות את ספת העור שלכם מבלי להשתמש בכימיקלים היא באמצעות סודה לשתייה ומים.

כיצד להסיר שומן ולכלוך מספת עור עם מרכיבים ביתיים

ישנם מרכיבים ביתיים רבים שניתן להשתמש בהם כדי להסיר שומן ולכלוך מספת עור. מרכיבים אלה כוללים חומץ, מיץ לימון, מלח וסודה לשתייה.

ספות עור מטופלות לרוב במרכך עור, שהוא תערובת של מים, שעווה ושמן סיליקון כדי לסייע בהגנה על פני הספה. מרככי עור יכולים גם לגרום לכתמים על פני ספת העור אם הם עולים עליה.

ניקוי ספות עור לעומת ניקוי יבש של ספות עור

בתהליך ניקוי ספות עור יבש מנקים את העור באמצעות שואב אבק עם חיבור מברשת. בניקוי רטוב מנקים את העור באמצעות תמיסת מים.

ספות עור הן השקעה יקרה שצריך לטפל בה כמו שצריך. הם לא רק רהיטים אלא גם יצירות אמנות שיכולות להחזיק מעמד עשרות שנים. עם טיפול נאות, הם יכולים להחזיק מעמד לכל החיים ואף להפוך ליפים יותר עם הזמן.

כיצד לנקות ספת עור עם המוצרים הנכונים

ניקוי ספות הוא משימה קשה מכיוון שהיא דורשת הרבה זמן ומאמץ. עדיף להשתמש במוצרים ובכלים הנכונים לניקוי הספה שלכם.

הדרך הטובה ביותר לנקות כיסא מרופד היא באמצעות שואב אבק עם חיבור למברשת. ניתן להשתמש גם בספריי לניקוי ספות בד, שישאיר את הרהיטים שלכם בניחוח רענן ונקי.

כיצד לנקות לעומק ספת עור

ספות עור אינן מיועדות רק לאסתטיקה. הן יכולות לשמש כמוקד של הסלון שלכם ולגרום לו להיראות מזמין יותר. אבל, לפני שתוכלו להשתמש בספת העור שלכם, עליכם לנקות אותה לעומק תחילה.

לפני שמתחילים בניקוי עמוק של ספת עור, יש להסיר תחילה את כל הרהיטים מהחדר. כדאי גם להוסיף כמה מרכיבי ניקוי טבעיים למים שעומדים לשמש בתהליך זה.

תזדקקו לחומץ, סודה לשתייה ומלח כדי להיפטר מכל כתמים או ריחות על ספת העור. תזדקקו גם למטלית רכה ושואב אבק עם אביזרי עזר ספציפיים לניקוי ריפודים כמו מברשת ריפוד וכרית קצף.

לסיכום:

כל הנאמר במאמר זה הוא בגדר המלצה בלבד, ואינו תחליף לעבודה של בעל מקצוע בתחום ניקוי ספות עור. מומלץ להתייעץ עם מומחה לפני שתתחילו את העבודה בעצמכם, ותגרמו ליותר נזק לרכוש שלכם. חלק מבעלי המקצוע זה נכלל אצלם בחלק תיקון ספות, אז אולי אפילו זה יצא יותר משתלם לכן חשוב לבדוק קודם.

תפריט נגישות אתר