שיווק במנועי חיפוש

שיווק  במנועי חיפוש – אפקטיבי ו… אולטימטיבי

שיווק במנועי חיפוש מתבצע בשתי דרכים או בשתי שיטות: קידום אורגני וקידום ממומן.
רבים מבעלי האתרים מקדמים את אתריהם תוך שילוב שתי הדרכים, שילוב שמהווה מכפיל כוח והשפעה מכל הבחינות: היקף החשיפה בכלל וחשיפה לקהלי יעד פוטנציאליים בפרט, הגברת הסיכוי לחשיפה ובתוך כך הסיכוי להפיכת מספר רב יותר של גולשים ללקוחות.
גוגל מקדם אתרים לפי פרמטרים שונים, על מנת למקסם את פוטנציאל הקידום האורגני חשוב לבנות את האתר באופן המותאם למנועי החיפוש בכלל ולגוגל בפרט.

תכליתו של קידום אורגני על ידי גוגל היא שיפור מיקום האתר בתוצאות האורגניות (הלא ממומנות) שלו.
הקידום הזה מתבצע על ידי רובוטים המבצעים סריקה של  האתר ומאנדקסים אותו.
המידע שנשמר בשרתיו של מנוע החיפוש, אשר מחשבים את מידת הרלוונטיות של האתר למילת החיפוש שאותה רוצים לקדם.
יצוין, כי החישוב מתבצע על פי אלגוריתם המכיל יותר מ- 200 פרמטרים שונים.

בניגוד לקידום האורגני, המתבצע ללא תשלום, קידום ממומן הוא שירות מודעות בתשלום המופיעות בשורות הראשונות של הדף בתוצאות החיפוש בגוגל, או כאשר הגולשים מבצעים חיפוש בגוגל.
התשלום מתבצע לפי לחיצה על המודעה, המובילה את הגולשים אל האתר שלכם, או שהיא מעלה את מספר הטלפון שלכם.
אנשי מקצוע המכירים היטב את האלגוריתם של גוגל ויודעים מה גוגל אוהב ואיזה סוג של אתרים הוא מקדם באופן אורגני עשויים להועיל לבעלי אתרים באופן, בשיעור ובמידה שקשה להפריז בחשיבותם.
קידום ממומן הוא יעיל ואפקטיבי ומהווה, כאמור, מכפיל כוח בהפיכתם של מנועי החיפוש כמנוע וכמנוף שיווקי רב עצמה ויעיל ביותר.
ככל שהאתר שלכם מפורסם במקום גבוה יותר בעמוד הראשון של מנוע החיפוש למילות החיפוש הרלוונטיות עבורכם כך האתר שלכם נתפס כאמין יותר וכמקצועי יותר.

מנועי החיפוש הם הפלטפורמה שאליה נחשף הלקוח בפעם הראשונה שהוא פותח את האינטרנט, ניתן לקבוע זאת בהכללה ובוודאות, כל מי שגולש ברשת ומחפש בה מידע או אפילו משתמש בה כפלטפורמה לבילוי זמן במשחקים. שיווק  במנועי חיפוש הוא מהלך מתבקש ומתחייב.

דרכים שונות למיצוי הפוטנציאל על ידי קידום בפלטפורמות השונות ברשת שיווק  במנועי חיפוש  למינוף העסק

קידום אתרים בכלל ואתרים תדמיתיים בפרט באינטרנט הוא אמצעי שיווקי שלא ניתן להשוות את עצמתו ותועלתו אף לא לאחד מאמצעי השיווק האחרים, אשר מקומם וחשיבותם לא מוטלת בספק כשלעצמם.
אתר תדמיתי, ואפילו דף נחיתה תמציתי, מאיר עיניים, המעוצב בקפידה ומעורר גירוי ורצון להתוודע אל המוצר או אל השירות המוצע בו.
רשת האינטרנט משולה לתמנון רב זרועי, ייעוץ על ידי אנשי מקצוע יסייע לכם לנצל כל אחת מהן.
חשיפת העסק שלכם במנועי חיפוש באמצעות אתר מקצועי ודף נחיתה המציג בתמצית את המותג שלכם, מאפשר רכישת המוצר או השירות ומפנה אל האתר היא פעילות שיווקית ממוקדת ויעילה.
חשוב להקפיד ולוודא כי השיווק של העסק שלכם ייעשה באופן מקצועי, ממוקד, לקהלי יעד רלוונטיים למוצר או לשירות שאתם מציעים.

שיווק  במנועי חיפוש – אחד היתרונות החשובים ביותר של הרשת- אפשרות להקים חנות וירטואלית

חנות וירטואלית היא יעילה וחסכונית, היא אינה מחייבת שכירת חנות פיזית או בעלות עליה ואף לא החזקת מלאי.
היא חוסכת זמן וכסף לקוחות היכולים להתוודע אל מה שאתם מבקשים למכור לכם, לבחור את המוצר או השירות ולשלם תמורתם באמצעות מנגנון סליקה מאובטח.
אתר שהוא בעיקר חנות וירטואלית הזוכה לקידום משולב, אורגני וממומן, ובנוסף בממשקים הרבים של הרשת יכול להביא לכם לקוחות רבים.
שיווק במנועי חיפוש של החנות הווירטואלית שלכם תביא לכם לקוחות רבים.