פרסום בפייסבוק

קידום בפייסבוק – פלטפורמת שיווק שיכולה למנף את העסק!

מאז שהפייסבוק פרץ לתודעתנו בשנת 2004 עברו הרבה פוסטים, צוקרברג לא חשב שזה יהיה רגע מכונן עבורו וכיום פייסבוק ידועה כאחת הפלטפורמות השיווקיות המובילות בעולם.
עד לפני עשור הפייסבוק היה מאז "אלבום תמונות וירטואלי או מקסימום "כותל" שבו אפשר להגיד הכל " אבל מאחר שהטכנולוגיה התקדמה וכך גם שיטות השיווק יצאו מהקופסא, ראתה פייסבוק פוטנציאל אדיר בקידום ושיווק עסקים גם בפלטפורמה הזו, והחליטה ללכת עם זה עד הסוף.
אם עד לפני עשור שיטות השיווק לבעלי עסקים היו עולות הרבה מאד כסף ולא תמיד שירתו את המטרה או הביאו לקוחות פוטנציאלים, הרי שהיום זה כבר אחרת ובעזרת פרסום בפייסבוק ניתן לשווק את העסק שלך גם אם מדובר בעסק קטן מאד ובכך להגיע לקהל יעד נכון וממוקד שירצה להיחשף לעסק.

פרסום פייסבוק – איך באמת השיטה עובדת?

העולם הוירטואלי היום ידוע ומוכר כמעט לכל ילד בישראל ובעולם, כיום כל אחד יכול לפתוח דף עסקי ופשוט לרוץ עם זה, אבל זה לא מספיק.
מדוע? מכיוון שדף עסקי אינו נועד רק לפרסם בו פוסטים אלא צריך לעשות לו קידום בפייסבוק על מנת שיביא לקוחות.
ולא סתם לקוחות אלא מי שהסיכויים שלו גבוהים לרכוש מבית העסק את המוצר או השירות שהוא מציע.
ולכן פייסבוק נתנה פה "משרד פרסום" שלא צריך לשלם עליו שכירות וזה נקרא קידום ממומן.
כדי שהקידום יביא לקוחות צריך לעשות זאת בהבנה מלאה, והדברים העיקריים והחשובים בקידום בפייסבוק זה תוכן איכותי וחשיפה רלוונטית.
כדי ששני המרכיבים הללו יתכתבו היטב עם אחוזי הצלחה גדולים לעסק צריך להיעזר עם חברת קידום אתרים מקצועית שיידעו בדיוק לגעת בנקודות השיווק הנכונות ולהקפיץ את העסק ולהגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאלים.
פרסום בפייסבוק הוא חלק חיוני בראייה העיסקית, וכיום עסקים רבים מכוונים לשם ומקדמים את העסק בפייסבוק כי הבינו שזה משתלם להם.

שיווק בפייסבוק למה צריך את זה?

אם עד כה מנוע החיפוש היחיד היה גוגל הרי שהיום המצב מעט שונה וקיים עוד ערוץ חיפוש וזה פייסבוק.
גולשים שמחפשים שירות, מוצר, או מידע לא חייבים להיכנס לגוגל , הם יכולים למצוא גם את המידע בפייסבוק ובהחלט כך, זה יצר הד גדול.
מי שמחפש מידע או אפילו המלצות בנושא מסוים ייגש לפייסבוק ויראה על סמך "הלייקים" שאותו שירות , מוצר או בית  עסק קיבל כך יבין הגולש מה מידת הרלוונטיות של אותו מקור מידע שהוא חיפש.
הפייסבוק מקבל בכל פעם עדכונים , לייקים,ושיתופים – ככל שיש יותר כך אותו מותג , עסק , שירות יהיה מעורב וחשוף ללקוחות רבים יותר. מידת הרלוונטיות תגדל וכך אותו עסק יהיה בעל נוכחות אחד ש"מדברים עליו" אבל בקטע טוב, ולכן קידום שכזה יכול בקלות להגדיל את ההכנסות בלי השקעה גדולה.

קמפיין בפייסבוק בשילוב סרטון- איך זה תורם לעסק?

השיווק התקדם וניתן לראות זאת בעזרת סרטונים בפייסבוק, רוב בעלי עסקים מפרסמים סרטון ומעלים אותו לפייסבוק כתוצאה מכך נחשפים גולשים רבים לסרטון ובכך מקבלים תמונה רחבה יותר על העסק, על האדם ומי עומד מאחורי העסק.
פתאום יש פנים מעבר למקלדת וזה חשוב, מגמת הסרטונים רק עולים וגוברים משום שהעלאת סרטונים זה משהו מרענן, כיף והלקוחות זוכרים את העסק כך הרבה יותר טוב, הויזואליות מדבר בעד עצמה.
כמובן שאין טעם לעלות סרטונים כל יום הרי זה מאבד מהערך וזה לא נראה אמין, לכן צריך למנף זאת בצורה נכונה שלא תיצור עומס על הגולשים.
כאשר מפרסמים סרטון זה בעצם עוזר ללקוח לקבל החלטות מהירות ושקולות יותר.
פה יש לו 2 אופציות או שהוא אהב או שלא, סוד קטן שכדאי לדעת זה כאשר רוצים לייצר סרטון אמין כדאי פשוט לדבר על המוצר או על השירות, להרחיב כמה שניתן ולתת אינפורמציה ותספק פרטים מדויקים על העסק.
כך יידע הלקוח בוודאות כי אכן מדובר בעסק מקצועי שכדאי לפנות אליו.

לחצו כאן למידע נוסף על קידום אורגני המוביל לתוצאות