כללי

קידום אתרים- בואו נדבר על זה!

By 1 בדצמבר 2016 No Comments

עצמאות כלכלית איתנה וחזקה מהווה לכולנו סוג של מגדלור שלשם אנו רוצים לשאוף , ולהגיע אבל לא סתם להגיע אלא עם דרך, עם אמירה והכי חשוב עם סיפוק. תחשבו רגע איך הוקמה המדינה? הרי לא היה כלום , ריק, מדבר. אבל אנשים הבינו את הפוטנציאל שיש בישראל והחליטו ללכת עם ההרגשה הזו ולתרגם אותה למדינה. ואז בנו תשתיות, הקימו בתים, גידלו צמחיה, הקימו משפחה ורצו שגם ברחבי העולם יכירו את ישראל ואז שלחו שגרירים כדי שיעשו הסברה לישראל ויפרסמו את המדינה ובמילים אחרות – הקימו מדינה עצמאית !

להקים אתר זה כמו לבנות מדינה

ומה זה קשור לקידום אתרים אתם שואלים? ובכן פשוט מאד. יש לכם עסק נכון? אך אתם לא ממש יודעים איך לייצר ממנו משהו שבאמת יביא אתכם אל מסלול כלכלי בטוח – בדיוק כמו פעם שהיה מדבר. בניית אתר עסקי היא פעולה שמצריכה הרבה סבלנות, ידע, מקצועיות והתאמה מדויקת לתחום בו אתם עוסקים. זה ברור שאתם מצוינים בתחום שלכם אך לא לכולם יש את הכלים הנכונים שיובילו את האתר ויקדמו אותו. ולכן גם אם יש אתר אבל הוא ישן יכול להיות שאנשים לא יוכלו להגיע אליכם כי אין לו תמיכה למשל בטלפונים הניידים ויש צורך להתאים את האתר כך שיפנה למספר רב של לקוחות . חושבים שבזה זה נגמר ובכן זה רק התחיל. כדי שאתר עסקי איכותי אכן יהווה חלון ראווה לעסק שלכם ישנה חשיבות גדולה בנראות האתר בהיבט העצובי שלו. תחשבו רגע למה אנשים נכנסים לאתר מסוים? כי הוא מעניין, מושך מביא ערך לגולשים. בדיוק כך צריך להיראות האתר שלכם. וכדי שאכן יראה כך צריך לדעת כיצד לעשות זאת באופן מושלם. ומה עכשיו? תוכן- הרי גולשים מחפשים מידע, אינפורמציה , תשובות ענייניות לשאלות שלהם , תוכן הוא אחד מכלי העבודה שבלעדיהם אתר לא יכול לקום. התוכן מהווה חלק משמעותי באתר ובזכות כך אותם גולשים ולקוחות פוטנציאלים שמחפשים משהו ספציפי יגיעו ולא במקרה לאתר שיספק להם את כל הפרמטרים האלו. מתחילים לראות אתר מקצועי קורם עור וגידים. כעת יש לעבור לשיווק.

 קידום אתרים- ערוץ שיווקי בפריים טיים

שיווק במנועי החיפוש הולך בד בבד עם קידום אתרים, זה נפלא ומקסים שיש אתר מושקע, מעוצב ומלא תוכן , אבל איך יגיעו אליכם? אז נכון גם פה לאוזן זוהי אחת השיטות אבל היום בעידן הטכנולוגי שכל ילד מכיר ויודע איך להשתמש בנייד שלו , צריך להתאים את האתר לתקופה המודרנית. חברות קידום אתרים הבינו שצריך לייצר שיווק אתרים אבל משהו לא אגרסיבי ושיביא תוצאות, לבסוף הגיעו לערוץ שיווקי שמאפשר זאת בערוץ השיווקי הזה יש שתי אופציות לקידום. אחת מהן היא קידום אורגני והשנייה קידום ממומן.

כדי שאתר יקודם בצורה נכונה חשוב מאד שמקדם האתרים יבין היטב את שפת הקידום . ידע כיצד להשתמש בצורה נכונה בשפת התכנות האינטרנטית (HTML) , מיקום של התפריטים ומבנה האתר.

אותו מקדם צריך להבין היטב כי גוגל מבצע מדידות בתוך כל טקסט או מאמר באתר אם זה מרחקים בין מילים, מידת רלוונטיות של טקסט והתאמה לחיפוש מילת המפתח. ככל שהתוכן רלוונטי יותר למילת חיפוש מסוימת כך האתר יקודם ויגיע למקומות הראשונים במנועי החיפוש.

גם דפי נחיתה הם מדד חשוב וכולם משתמשים בכלי שיווקי זה על מנת לקדם את האתר באינרנט . תחשבו רגע שלקוח שכבר הגיע לאתר ובאמת רוצה את המוצר או השירות שלכם, עכשיו עליו למצוא טלפון, מייל או כל דבר על מנת ליצור אתכם קשר, לקוח אין לו זמן הוא רוצה לראות מול הפנים שלו את פרטי יצירת הקשר , ולכן דפי נחיתה יכולים להיות ערוץ שיווקי מדהים שיכול להביא לכם לקוחות וליצור עמכם קשר מהיר ופשוט.

אזכורים ברשת- מה מראות תוצאות החיפוש?

ניהול מוניטין כיום הוא הדבר החם ברשת ומה זה אומר. כאשר אתם רוצים לדעת על אדם מסוים, או עסק כזה או אחר מה אתם עושים? נכון מאד הולכים ומבצעים חיפוש בגוגל. ואז מגיעות התוצאות. אף אחד לא ירצה שיכתבו עליו רעות או ביקורות לא מחמיאות וכמובן אזכורים שליליים ברשת. לכן חשוב שניהול המוניטין יהיה נקי . ותמיד להיות עם יד על הדופק.

ומה עושים כאשר נתקלים בתוכן או כתבות לא מחמיאות? זה כבר חברת קידום תדע כיצד להתמודד עם תופעה זו. ולכן חשוב מאד לדעת לבחור בחברת קידום עם שם טוב , מקצועיות וידע רב בתחום קידום אתרים.

לפרטים ומידע נוסף פנו עוד היום ל BHS GROUP בטלפון 08-956788 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.