lead_generation

תהליך קידום אתרים באינטרנט

קידום אתר אינטרנט הוא תהליך. על מנת למצות את מלוא פוטנציאל הקידום ועל מנת למקסם את התועלת שהוא עשוי להביא נדרש שילוב של מרכיבים. בניית תכנית מסודרת ומובנית לקידום מגבירה את סיכויי הצלחתו.

מה נדרש כדי לקדם אתר?

1. לבנות אותו באופן מקצועי, מעוצב היטב, עשיר בתכנים המספקים מידע וערך מוסף לגולשים, מעניקים לו חוויית משתמש, מרושתים בקישורים חיצוניים איכותיים המביאים תנועה לאתר ובכך מגבירים את הסיכוי להפוך גולשים ללקוחות פוטנציאליים ובעיקר- לקוחות בפועל. בניית אתר מקצועית חשובה לצורך התאמתו לאופן שבו גוגל מקדם אתרים באופן אורגני. רצוי גם לקדם, בשלב הראשון של עליית האתר לאוויר, קידום ממומן, כדי שיבליט אתכם במהירות ויאפשר חשיפה אליו.

2. ביצוע תהליך של אופטימיזציה – מכלול פעילויות לבניית אתר שניתן לשווק ולקדם אותו במנועי החיפוש המובילים בכלל ובגוגל, הגדול והאפקטיבי שבהם, בפרט.

3. חשוב להעשיר כל הזמן את האתר בתכנים חדשים ומעניינים, להציע הטבות, מתנות, לגרות את הגולש להישאר באתר ולקבוע אותו בתודעתו כאתר ששווה לבקר בו כי הוא מציע מוצר טוב במחיר אטרקטיבי או שירות נדרש במחיר מוזל.

4. חשוב שהאתר יהיה נגיש וזמין לגולש, יאפשר הגעה לכל עמוד רלוונטי בו, יציג בעמוד הראשון טופס מקוון ליצירת קשר, יהיה בהיר וקריא.

5. חשוב שהאתר יהיה רספונסיבי – מותאם למכשירי טלפון ניידים. חשיבות אתר מותאם נובעת מהעובדה כי מספר גדל והולך של גולשים עושים זאת רק באמצעות הטלפונים שלהם. אתר מותאם נגיש וזמין בכל מקום ובכל זמן. חשוב שאתר כזה יאפשר ביצוע פעולות, לרבות ביצוע הזמנה ותשלום עבור המוצר או השירות הנרכשים.

6. עוד דברים חשובים: חשוב שהאתר ייבנה לאחר מחקר יסודי של השוק בכלל ושל המתחרים בפרט, ניתוח ופילוח של קהלי יעד רלוונטיים, קביעת תקציב לקידום ממומן, בקרה אל אופטימיזציית התוכן , בחינה מתמדת של הטכנולוגיות ושפות התכנות בהן הוקם האתר, בדיקה ובמקרה הצורך פתירת בעיות טכניות ברמת קוד האתר, בדיקת תאימות לדפדפנים, מבנה הניווט ושיטתו באתר ועוד. עיניכם הקוראות עדות: קידום הוא שילוב של מגוון פעולות שצריכות להתבצע בו זמנית.

7. יצירת דפי נחיתה היא אמצעי קידום חשוב ויעיל לאתר. מטרת דף הנחיתה היא העברת מסר שיווקי ישיר. היות שבאתר שלנו מאמץ הפרסום העיקרי הוא בעמוד בדף הראשי חשוב לעורר בו סקרנות, גירוי ובעיקר- הנעה לפעולה: יצירת קשר, השארת פרטים או ביצוע פעולה שמוצעת.

8. קידום אתר מחייב השקעת מאמצים ומשאבים.

9. חשוב שהאתר יהיה רלוונטי לתחום העיסוק שלכם, שיניע גולשים לרכוש מוצר או שירות.

10. אם אתם רוצים לקדם את האתר שלכם באופן אפקטיבי, רצוי להפקיד את מלאכת קידומו בידי אנשי מקצוע מנוסים, להעשיר אותו בתוכן עשיר, מעניין, עדכני; להגיב לשינויים ולשיפורים של האלגוריתם של גוגל שעל פיו הוא מקדם אתרים, לבחון את האפקטיביות של קידום ממומן ולהיות כל העת עם יד מקצועי על הדופק של גוגל.

הסטטיסטיקה מלמדת כי אחוז קטן בלבד ממשיך לדפדף אל העמוד השני בגוגל. החל ממנו ואילך הסיכוי שגולשים יגלשו אל מי שממוקם שם הוא קלוש וזעום. כמי שוודאי חשוב לכם להופיע במקום גבוה בעמוד בראשון הדבר הנכון והמתבקש הוא לשכור את שירותיהם של אנשי מקצוע בתחום בניית אתרים, תחזוקם, שיווקם וקידומם. ברירת המחדל בהעדר יכולת להשקיע באנשי מקצוע שיבצעו עבורכם את העבודה חשוב, לכל הפחות, שתקבלו ייעוץ מקצועי יסודי.