פרסום ביוטיוב

פרסום ביוטיוב – הכלי שלכם לדבר על הלקוח

מוסכם על הכול כי טוב מראה עיניים, כאשר מדובר על אודות המראה לא רק טוב ויפה  אלא בעיקר יעיל ומועיל.
יוטיוב מהווה פלטפורמה ייחודית, שבה מודגש ומועצם המימד החזותי רואים ושומעים, נחשפים לחוויה רב חושית ורב ממדית.

יוטיוב מאפשר לשתף סרטונים שונים במנועי החיפוש, רשתות חברתיות למיניהן ובאתרים שונים.
מי שמשכיל לעשות שימוש בה מצליח להעשיר ולהעצים את העסק שלו, להאדיר את עצמו, להמחיש ללקוחות פוטנציאליים את הכדאיות ואת התועלת שעשויים לצמוח להם אם ירכשו את המוצר או השירות שאותם מפרסם בעל האתר או איש שיווק ואפילו שחקן שנשכר על ידו להציגם.

פרסום ביוטיוב כמנוע וכמנוף  שיווקי

פרסום  ביוטיוב קצר וממוקד של העסק אשר יופיע בפרסומת קצרה לפני סרט, הרצאה, מופע שירה, תזמורת , ריקודים ועוד, מחייה את "השניות המתות" לפני העלאת הסרטון.
די בחשיפה של שניות אחדות, כדי שהמוצר או השירות, המוצגים באופן שבו מודגשים ומובלטים היתרונות והתועלות שבו, כדי שהוא ייזכר וייצרב בתודעה.

ניתן למנף את הפרסום ביוטיוב על ידי שימוש בצורת הפרסום וקידום בפייסבוק, ובכך להיחשף בפני ציבור גדול של גולשים.
שיתוף משורשר של הפרסום יחשוף את התוכן המוצג ביוטיוב לקהילה גדולה מאוד של גולשים.
הפייסבוק משמש ככלי שיגור להמראה ולנסיקה לגבהים ולמרחקים, באמצעותו ניתן לפלח קהלי יעד שונים, אשר חשיפתם לפרסום זה עשויה ומצופה להיות אפקטיבית.
פרסום  ביוטיוב מהווה נדבך חשוב בקידום העסק והאתר גם יחד.
כאשר מתכננים קמפיין שיווקי, פרסום ביוטיוב מהווה אלמנט חשוב ומשפיע.
שילוב של מסר מסוגנן, מעוצב, אשר המימד החזותי מהווה גורם מושכך והמלל, הקצר והתמציתי, מובנה ומשולב בסרטון הקצר באופן טבעי.

פרסום  ביוטיוב ממנף ומזניק את העסק

אם יש לכם, לדוגמה, עסק לייצור ולשיווק מכשיר ייחודי לשיכוך כאבים, בסרטון קצר ביוטיוב ניתן להביא המלצה של לקוח או שני לקוחות (זכרו- קצר ותמציתי…) על השינוי שחולל השימוש במכשיר באיכות חייהם, במיוחד מי מהם שהשימוש במכשיר לא רק שיכך את הכאב אלא הפיג אותו והעלימו כליל.
אין ספק כי מי שצופה בסרטון ורואה ושומע את האדם יכול להשתכנע לרכוש את המכשיר יותר מאשר מי שהיצרן או המשווק מונים את סגולותיו, זה בין השאר כוחו, עצמתו ותועלתו של פרסום  ביוטיוב.
העלאת סרטון ליוטיוב היא פשוטה, מדובר בערוץ שיווקי זול ויעיל מאין כמוהו, אשר פוטנציאל התפוצה שלו הוא עצום.
מי מכם שישכילו לעשות בפלטפורמה זו שימוש ממוקד וענייני יוכלו להיווכח כבר בתוך זמן קצר ביעילותו הרבה לגיוס לקוחות.

חשוב ומומלץ להתמקד במסר אחד, שילוב של מסרים שונים עלול לבלבל את הצופים בסרטון, בעוד מסר אחד קליט וייחודי במשך כל הסרטון הפרסומי הקצרצר להצגת תכלית של המוצר או השירות הוא אפקטיבי ביותר.

פרסום  ביוטיוב במסגרת קמפיין שיווקי רב ערוצי

כאשר מתכננים קמפיין שיווקי שתכליתו להיחשף בפני הציבור ולהחדיר מוצר או שירות לשוק, חשוב לנצל את כל הפלטפורמות הנגישות והזמינות ואת כל אמצעי ומאמצי הקידום (קידום אורגני וקידום ממומן).
כאשר מודדים עלות מול תועלת חשוב להידרש להוצאה הכספית הנדרשת, אשר לא בהכרח אמורה להיות גבוהה, חשוב לראות  את העלות כחלק בלתי נפרד מתהליך יצירת התועלת והערך המוסף של המותג שלכם.

ערוציה השונים והמגוונים של רשת האינטרנט מאפשר לפזר את פעולות השיווק השונות בכמה שיותר מהם.
אין ספק כי פרסום ביוטיוב מהווה חלק מרכזי, חשוב ובלתי נפרד מניצול הפוטנציאל השיווקי העצום הגלום ברשת האינטרנט לחשיפת העסק שלכם, למינופו, למשיכת לקוחות פוטנציאליים רבים אליו.

 

למידע נוסף על קידום אתרים – לחצו כאן