דפי נחיתה

דפי נחיתה – למה צריך דף נחיתה?

אתם בעלי עסק בין אם חדש או ותיק זקוקים לחשיפה גדולה ופרסום לעסק שלכם על מנת להגדיל את מאגר הלקוחות.
נכון שיש לכם אתר ואתם מבצעים קידום אתרים מקצועי יחד עם זאת ישנה דרך נוספת לייצר חשיפה גדולה וממוקדת יותר ולקוחות רלוונטיים יוכלו ליצור איתכם קשר.
דף נחיתה – מה חשוב שיהיה בדף הנחיתה ? איך הלקוחות באמת מגיעים אל דף הנחיתה ? והאם כל בעל עסק זקוק לדף נחיתה?.

דפי נחיתה – כל מה שרציתם לדעת על ולא העזתם לשאול

הדבר הראשון שיש לשים לב כאשר יוצרים ומעצבים דף נחיתה זה הכותרת ומדוע?
הרי כל תהליך השיווק הוא מהיר ומתקדם, כמו שאתם נחשפים בכל תחום באשר הוא אם זה מצרכים בסופר, בשמים, בגדים, ואפילו שירות שמעוניינים בו הפרסום מתחיל בכותרת כאשר הכותרת מושכת וממוקדת כך הסיכוי שלקוחות רלוונטיים ירצו להתעניין במוצר/ בשירות ולרכוש אותו.
הכותרת היא זו שתקבע ללקוח אם הוא מעוניין להמשיך לקרוא את יתר הפרסום, אם זה מספיק מעניין אותו, אם זה משהו שמדבר אליו ומספק לו תשובה קונקרטית באופן מיידי.
איך מייצרים כותרת מעניינת ?  הכותרת של דף הנחיתה צריכה להיות טובה ולענות על בעיה שהלקוח מנסה להתמודד.
מלבד הכותרת נושא העיצוב הוא מאד חשוב אם זה תמונה שמחדדת את הפתרון ומספקת מענה ללקוח, העיצוב צריך לשדר מקצועיות ובחירת צבעים זה אחד האלמנטים החשובים שיוצרים דף נחיתה מכוון מטרה.
אחרי העיצוב והכותרת שנבחרה צריך לציין תועלות, או יתרונות של המוצר או השירות.
כך יהיה הרבה יותר ללקוח לדעת ולהחליט האם אותו דף נחיתה אכן עונה לו על הבעיה.
חשוב בכל דף נחיתה שיהיה טופס יצירת קשר, כך יהיה הרבה יותר קל ללקוח לקבל שירות או מוצר בצורה מהירה מבלי לחפש את שם החברה או המוצר.

איך מגיעים אל דף הנחיתה?

ישנם מגוון אפשרויות בהן ניתן להגיע אל דף הנחיתה :
בעזרת מנוע החיפוש דהיינו גוגל שיטה זו עובדת בעזרת מילות מפתח מחפשים את הביטוי שרוצים למשל דף נחיתה.
בין אם מדובר על קידום אורגני או קידום ממומן.
רשת חברתית – פייסבוק. בשיטה זו הפרסום עובד לפי קהל יעד, מגדירים את קהל היעד למשל בעלי עסקים, ושם מפרסמים את דף הנחיתה – חשוב מאד בדף הנחיתה לפנות לקהל היעד המסוים ולא באופן כללי.
לצורך הדוגמא אם מדובר בבעלי עסקים ניתן לציין: בעלי עסקים דף נחיתה שמביא תוצאות.

כל בעל עסק צריך דף נחיתה ?

קיימים בשוק מגוון רחב של כלי שיווק כאלו ואחרים ואחד מהם הוא דף נחיתה.
כדי לאתר לקוחות מתאימים שיבינו שאתם קיימים בשוק צריך להאיר את עיניהם ובדיוק! בעזרת דף נחיתה תוכלו למצוא אותם, כך הלקוחות יכולים ליצור איתכם קשר באופן מיידי מבלי להיתקל בקשיים בדרך.
דפי נחיתה הם בעצם עוזרים לכם בתור בעלי עסק להימנע מהסבר ושכנוע שלעיתים לא מעלה בחכה דבר, דף נחיתה מדבר במקומכם.
מטרתו העיקרית של דף נחיתה מקצועי הוא לייצר אינטראקציה ראשונית שלכם מול הלקוח, ולאחר מכן לבנות תהליך משותף יחד למכירה או שירות שאתם מציעים להם.
ומה אם יש אתר האם מומלץ/ רצוי/ כדאי לעצב דף נחיתה ? התשובה היא חיובית.
בשונה מאתר, דף נחיתה הוא הרבה יותר ממוקד, אין יותר מידי מידע, מה שיוצר סקרנות אצל הלקוח ובזכות זה הוא ירצה ליצור קשר ולייצר אינטראקציה איתכם.

לחצו כאן לקבלת מידע על בניית אתר אינטרנט
לחצו כאן לקבלת מידע נוסף על ניהול מוניטין ברשת